Warszawa Dentistica
  • Dentistica
    • O Klinice
    • Certyfikaty
  • Galeria
    • Zespół
    • W trakcie pracy
    • Wnętrze
  • Aktualności
  • Oferta
    • Protetyka
      • Protezy ruchome
      • Korony protetyczne
      • Mosty protetyczne
      • Mosty adhezyjne
      • Wkłady koronowo-korzeniowe
      • Inlay onlay overlay
      • Licówki ceramiczne
    • Chirurgia
    • Endodoncja
    • Implanty zębów
    • Rekonstrukcja zwarcia
    • Ortodoncja
    • Wybielanie zębów
    • Stomatologia estetyczna
  • Dla firm
  • Cennik
  • Kontakt
  • Rodo
tel.: +48 22 636 63 83 lub +48 505 276 890
 
tel.: +48 22 636 63 83 lub +48 505 276 890
Warszawa Dentistica
  • Dentistica
    • O Klinice
    • Certyfikaty
  • Galeria
    • Zespół
    • W trakcie pracy
    • Wnętrze
  • Aktualności
  • Oferta
    • Protetyka
      • Protezy ruchome
      • Korony protetyczne
      • Mosty protetyczne
      • Mosty adhezyjne
      • Wkłady koronowo-korzeniowe
      • Inlay onlay overlay
      • Licówki ceramiczne
    • Chirurgia
    • Endodoncja
    • Implanty zębów
    • Rekonstrukcja zwarcia
    • Ortodoncja
    • Wybielanie zębów
    • Stomatologia estetyczna
  • Dla firm
  • Cennik
  • Kontakt
  • Rodo

Rodo

HomeRodo

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dentistica I.M.Pelc Sp.Jawna, adres
    e mail:klinika@dentistica.pl 22 636-63-83; 505-276-890.
  2. Dane będą przetwarzane w celu:
  • Udzielania świadczeń zdrowotnych w tym prowadzenia dokumentacji medycznej oraz zarządzania procesem udzielania świadczeń na podstawie:
  • 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO** w zw. z art. 25 pkt 1 ustawy o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta z dnia 6 listopada 2008 oraz art. 10 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania w celu ustalenia tożsamości przed udzieleniem świadczenia, w szczególności weryfikację danych podczas telefonicznego i osobistego umawiania wizyty.
  • 3 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej z 15 kwietnia 2011 w celu udzielania świadczeń zdrowotnych.
  • 9 ust. 2 lit. h RODO** w zw. z art. 24 ust. 1 ustawy o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta z dnia
    6 listopada 2008 oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu
    i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania w celu prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej.
  • 6 ust. 1 lit. c RODO* w zw. z art. 9 ust. 3 oraz art. 26 ust. 1 ustawy o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta z dnia 6 listopada 2008 oraz art. 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r.
    w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania w celu odbierania i archiwizowania upoważnienia dostępu do dokumentacji medycznej oraz udzielania informacji o stanie zdrowia.
  • 6 ust. 1 lit. f RODO* w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora
    w szczególności telefonicznego potwierdzenia lub odwołania wizyty lekarskiej.
  • 6 ust. 1 lit. c RODO** w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości w celu przetwarzania dokumentacji księgowo – podatkowej w tym: prowadzenie ksiąg rachunkowych, wystawianie rachunków za wykonane usługi co może wiązać się z koniecznością przetwarzania danych osobowych.
  • Udzielania świadczeń zdrowotnych na podstawie umowy art. 6 ust. 1 lit. b RODO* oraz
    6 ust. 1 lit. c RODO** w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości w celu przetwarzania dokumentacji księgowo – podatkowej w tym: prowadzenie ksiąg rachunkowych, wystawianie rachunków za wykonane usługi co może wiązać się z koniecznością przetwarzania danych osobowych.
  1. Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy umożliwiają udzielanie świadczeń zdrowotnych (np. dostawcy sprzętu, firmy kurierskie) oraz dostawcy usług prawnych i doradczych.
  2. Dane będą przechowywane przez wymagany przepisami prawa okres przechowywania dokumentacji medycznej
    (co najmniej 20 lat) i dokumentacji księgowo podatkowej (5 lat) oraz okres przedawnienia roszczeń wynikający z kodeksu cywilnego.
  3. Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, przenoszenia danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
  4. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia,
  5. Podanie przez Państwa danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest konieczne do udzielenia świadczeń zdrowotnych. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielanie świadczeń zdrowotnych. Podanie numeru telefonu, adresu e mail jest dobrowolne a jego niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości potwierdzenia lub też odwołania wizyty w sytuacjach tego wymagających.
  6. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – w przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem korespondencyjnie pod adres: Dentistica I.M.Pelc Sp.J. Al. Jana Pawła II 61 lok. 214/214 A, 01-031 Warszawa lub mailowo: klinika@dentistica.pl z dopiskiem „IOD” w temacie wiadomości.

*Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

 

 

Adres kliniki
Al. Jana Pawła II 61 lok. 214
01-031 Warszawa

Zapraszamy: pon-pt 9.00 - 20.00

Telefony
tel. 22 636 63 83
kom. 505 276 890
Adres e-mail
klinika@dentistica.pl
Płatności

Re-design layout - Konka Design Studio - konka.pl
  • Dentistica
  • Galeria
  • Aktualności
  • Oferta
  • Dla firm
  • Cennik
  • Kontakt
  • Rodo
Strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.